Connect with us
Reklama




Žena a móda

Polská móda je módní

Published

on

Polské oděvní a obuvní značky mají ve střední Evropě úspěch a rozšiřují se. Naopak značky jako Baťa či Blažek z Polska zmizely. nasze-ubrania-i-buty-rozpychajaV našem regionu jsou potřeby zákazníků podobné jako v Polsku. Diskontní síť Textilmarket už je v Čechách. LPP, Wójcik, Wojas, Cocodrillo či Tatuum jsou u nás již léta. CCC chcebýt u nás jednou z největších. Podle gazetaprawna.pl jdou polské značky s novými módními trendy na trh rychleji než jejich konkurenti z bývalého socialistického bloku. Ti mají být více konzervativní.  jp

redaktor a editor polskodnes.cz

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žena a móda

KRÁSNÁ STUDENTKA FILOLOGIE

Published

on

Karolina Woźniak, fotomodelka narozená v polské Bydhošti, je stále úspěšnější. Během prázdnin při studiu anglické filologie v Miami obešla tamní modelingové agentury se svým portfoliem. Američanům se zalíbila a po zkušebním focení ji nabídli profesionální smlouvu. Od té doby uplynulo několik let a Karolina se v modelingu prosadila.

Pracovala pro mnoho renomovaných oděvních společností, výrobců jachet, kožených výrobků a producentů šampaňského v Barceloně, Paříži, na Filipínách v Miami v Řecku a také v Polsku. Její tvář využívá známá značka šperků Swarovski a v Londýně nedávno fotila pro společnost, která vyrábí hodinky pod značkou de La Cour. Tuto časomíru za desítky tisíc euro nosí, mimo jiné, José Mourinho. 

Nyní, kromě práce fotomodelky, přišel čas na nové výzvy. Karolina se stala společnicí Wojtka Fibaka v KAWAI ART GALLERY a v části jeho galerie bude prezentovat moderní umění a pořádat výstavy fotografií.

(dziennikzachodni.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Svět si zamiloval polskou kosmetiku

Published

on

Skutečnost, že je Polsko vážným hráčem v mezinárodním kosmetickém průmyslu, dokazují tvrdá data. Polsko je šesté v Evropě, pokud jde o hodnotu prodeje a vývozu kosmetiky. Export je vyšší než 30 % prodeje na vnitřním polském trhu. Celková hodnota polského kosmetického průmyslu dosáhla v roce 2017 hodnoty 16 miliard zlotých. Polské krémy, oleje a líčidla se nacházejí v regálech ve více než 160 zemích světa. Mezi hlavní odběratele patří Německo, Velká Británie a Rusko. Ale polské firmy jsou schopny prodávat své výrobky i v rodištích kosmetických magnátů – ve Francii nebo v Jižní Koreji.

Polské krémy a barvy najdete v tak vzdálených koutech světa, jako je Kolumbie, Indonésie nebo Vietnam. Příkladem exportního úspěchu je polská Scandia Cosmetics. Kosmetiku této společnosti si tak oblíbily Ukrajinky, že ani tamní válka tam nezastavila odbyt produktů Scandie. Společnost ale úspěšně prodává také v Rusku, Velké Británii, Itálii, Rakousku, Norsku, Německu, Řecku a Rumunsku.

V sektoru laků na nehty je známá a mezinárodně úspěšná polská značka NeoNail, která patří do skupiny Cosmo Group. „Vyvážíme naše hybridní laky do většiny zemí Evropské unie, ale také do Ruska, Turecka nebo Švýcarska. Naše prodejní síť neustále roste“ zdůrazňuje Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. V tomto roce se společnost chce zaměřit na rozšíření na neevropské trhy.

Jak vyhrává s konkurencí? Kvalitou a vynalézavostí. NeoNail nejen vyhovuje současným trendům, ale také vytváří nové. Jarní nabídka zahrnuje, mimo jiné inovativní Thermo Color laky, které mění barvu vlivem teploty.

Jaké je tajemství úspěchu polské kosmetiky? „Je to je částečně historií. Kosmetický průmysl existoval dlouho před politickou změnou v Polsku. Takže jsme měli zkušené specialisty a know-how.“ vysvětluje Blanka Chmurzyńska-Brownová, ředitelka polské kosmetické komory.

Ve značné míře začali s iniciativou bývalí zaměstnanci státní kosmetiky a ve volném tržním hospodářství slaví úspěchy. Tímto způsobem vyrostly obchodní lokomotivy, jako je například Laboratoř kosmetiky Dr. Irena Eris, Oceanic, Ziaja nebo Inglot.

Po roce 1989 začali vstupovat do Polska i zahraniční investoři. Všechny světové značky mají v Polsku továrny. Mnoho polských společností je subdodavateli mezinárodních gigantů. „Náš kosmetický trh dynamicky roste“ – říká Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. „V Polsku působí několik stovek subjektů, což zajišťuje rozmanitost odvětví, konkurenci a představuje pevné základy.“ dodává Błażejewski.

(newsweek.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Martensy a Martensky

Published

on

Martensky, boty Dr. Klause Martense dokáží zas a znovu oslovit další a další pokolení, a to i po více než padesáti letech jejich existence. Značka Martens je populární na obou stranách naší hranice, ale Polky mají v oblibě výraznější a barevnější kousky. Výrazné boty s okovanou špičkou byly jeden čas dokonce ve Velké Británii na fotbalových stadionech zakázány . Ovšem od doby, kdy si je obuli hoši z The Clash, pak Sting či Rihanna, je vše jinak. Punckrockový symbol o osmi dírkách skončil dnes na nohách tisíců holek a žen. V každodenních stylizacích se výborně hodí k džínsům, letním sukním či dlouhým kabátům.

Continue Reading
Advertisement

Nejnovější příspěvky

Advertisement

Advertisement

Facebook

  • Duda při výročí osvobození Osvětimi slíbil dbát na památku obětí 27.1.2020
    Osvětim – Polsko bude pečovat o památku obětí nacistického vyhlazovacího tábora v Osvětimi a bude chránit pravdu o tom, co zde dělo. Na úvod dnešního hlavního ceremoniálu u příležitosti 75. výročí osvobození tohoto tábora Rudou armádou to prohlásil polský prezident Andrzej Duda. Vzpomínkové akce se účastní přibližně 200 přeživších. Za druhé světové války v Osvětimi […]
    Jaromír Piskoř
  • Budoucí polský premiér vypadá takto 26.1.2020
    Borys Budka vyhrál primárky uvnitř nejsilnější opoziční strany Občanské platformy, a to v prvním kole s podporou cca 80 %. Znamená to mimo jiné politický konec Schetyny a jeho krajských baronů. Právník s ekonomickým doktorátem, kterého volil i Donald Tusk se zatím proslavil spíše jako opoziční „prudící“ poslanec. 42 letý Budka s 8 000 tisíci […]
    Jaromír Piskoř
  • Kaczyński: „Mohl bych si promluvit s Putinem, ale ať nejdříve vrátí vrak.“ 25.1.2020
    Ruský prezident Vladimir Putin používá historii pro svou vlastní politiku – říká předseda PiS Jarosław Kaczyński v rozhovoru pro německý deník Bild. „(Vladimir Putin) se snaží nasměrovat pozornost na nás Poláky, aby rozmazával zapojení své vlastní země do vypuknutí druhé světové války s důsledky této skutečnosti“ řekl Kaczyński, ale vyjádřil přesvědčení, že „svět zná pravdu“: […]
    Jaromír Piskoř

Aktuality