Connect with us
Reklama




Žena a móda

Polská móda je módní

Published

on

Polské oděvní a obuvní značky mají ve střední Evropě úspěch a rozšiřují se. Naopak značky jako Baťa či Blažek z Polska zmizely. nasze-ubrania-i-buty-rozpychajaV našem regionu jsou potřeby zákazníků podobné jako v Polsku. Diskontní síť Textilmarket už je v Čechách. LPP, Wójcik, Wojas, Cocodrillo či Tatuum jsou u nás již léta. CCC chcebýt u nás jednou z největších. Podle gazetaprawna.pl jdou polské značky s novými módními trendy na trh rychleji než jejich konkurenti z bývalého socialistického bloku. Ti mají být více konzervativní.  jp

redaktor a editor polskodnes.cz

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žena a móda

KRÁSNÁ STUDENTKA FILOLOGIE

Published

on

Karolina Woźniak, fotomodelka narozená v polské Bydhošti, je stále úspěšnější. Během prázdnin při studiu anglické filologie v Miami obešla tamní modelingové agentury se svým portfoliem. Američanům se zalíbila a po zkušebním focení ji nabídli profesionální smlouvu. Od té doby uplynulo několik let a Karolina se v modelingu prosadila.

Pracovala pro mnoho renomovaných oděvních společností, výrobců jachet, kožených výrobků a producentů šampaňského v Barceloně, Paříži, na Filipínách v Miami v Řecku a také v Polsku. Její tvář využívá známá značka šperků Swarovski a v Londýně nedávno fotila pro společnost, která vyrábí hodinky pod značkou de La Cour. Tuto časomíru za desítky tisíc euro nosí, mimo jiné, José Mourinho. 

Nyní, kromě práce fotomodelky, přišel čas na nové výzvy. Karolina se stala společnicí Wojtka Fibaka v KAWAI ART GALLERY a v části jeho galerie bude prezentovat moderní umění a pořádat výstavy fotografií.

(dziennikzachodni.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Svět si zamiloval polskou kosmetiku

Published

on

Skutečnost, že je Polsko vážným hráčem v mezinárodním kosmetickém průmyslu, dokazují tvrdá data. Polsko je šesté v Evropě, pokud jde o hodnotu prodeje a vývozu kosmetiky. Export je vyšší než 30 % prodeje na vnitřním polském trhu. Celková hodnota polského kosmetického průmyslu dosáhla v roce 2017 hodnoty 16 miliard zlotých. Polské krémy, oleje a líčidla se nacházejí v regálech ve více než 160 zemích světa. Mezi hlavní odběratele patří Německo, Velká Británie a Rusko. Ale polské firmy jsou schopny prodávat své výrobky i v rodištích kosmetických magnátů – ve Francii nebo v Jižní Koreji.

Polské krémy a barvy najdete v tak vzdálených koutech světa, jako je Kolumbie, Indonésie nebo Vietnam. Příkladem exportního úspěchu je polská Scandia Cosmetics. Kosmetiku této společnosti si tak oblíbily Ukrajinky, že ani tamní válka tam nezastavila odbyt produktů Scandie. Společnost ale úspěšně prodává také v Rusku, Velké Británii, Itálii, Rakousku, Norsku, Německu, Řecku a Rumunsku.

V sektoru laků na nehty je známá a mezinárodně úspěšná polská značka NeoNail, která patří do skupiny Cosmo Group. „Vyvážíme naše hybridní laky do většiny zemí Evropské unie, ale také do Ruska, Turecka nebo Švýcarska. Naše prodejní síť neustále roste“ zdůrazňuje Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. V tomto roce se společnost chce zaměřit na rozšíření na neevropské trhy.

Jak vyhrává s konkurencí? Kvalitou a vynalézavostí. NeoNail nejen vyhovuje současným trendům, ale také vytváří nové. Jarní nabídka zahrnuje, mimo jiné inovativní Thermo Color laky, které mění barvu vlivem teploty.

Jaké je tajemství úspěchu polské kosmetiky? „Je to je částečně historií. Kosmetický průmysl existoval dlouho před politickou změnou v Polsku. Takže jsme měli zkušené specialisty a know-how.“ vysvětluje Blanka Chmurzyńska-Brownová, ředitelka polské kosmetické komory.

Ve značné míře začali s iniciativou bývalí zaměstnanci státní kosmetiky a ve volném tržním hospodářství slaví úspěchy. Tímto způsobem vyrostly obchodní lokomotivy, jako je například Laboratoř kosmetiky Dr. Irena Eris, Oceanic, Ziaja nebo Inglot.

Po roce 1989 začali vstupovat do Polska i zahraniční investoři. Všechny světové značky mají v Polsku továrny. Mnoho polských společností je subdodavateli mezinárodních gigantů. „Náš kosmetický trh dynamicky roste“ – říká Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. „V Polsku působí několik stovek subjektů, což zajišťuje rozmanitost odvětví, konkurenci a představuje pevné základy.“ dodává Błażejewski.

(newsweek.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Martensy a Martensky

Published

on

Martensky, boty Dr. Klause Martense dokáží zas a znovu oslovit další a další pokolení, a to i po více než padesáti letech jejich existence. Značka Martens je populární na obou stranách naší hranice, ale Polky mají v oblibě výraznější a barevnější kousky. Výrazné boty s okovanou špičkou byly jeden čas dokonce ve Velké Británii na fotbalových stadionech zakázány . Ovšem od doby, kdy si je obuli hoši z The Clash, pak Sting či Rihanna, je vše jinak. Punckrockový symbol o osmi dírkách skončil dnes na nohách tisíců holek a žen. V každodenních stylizacích se výborně hodí k džínsům, letním sukním či dlouhým kabátům.

Continue Reading
Advertisement

Nejnovější příspěvky

Advertisement

Advertisement

Facebook

  • Duda má větší podporu než mu předpověděl volební průzkum 29.6.2020
    Polská volební komise zveřejnila dílčí výsledky prezidentských voleb z 87,16 % obvodů. Z nich plyne, že Andrzej Duda má vyšší podporu než v průzkumu IPSOS a dosahuje více než 45 %. Podle údajů PKW získal z 23 734 (celkem 27 230) volebních obvodů současný prezident Andrzej Duda 45,24 % hlasů (7 246 743 hlasů). Na […]
    Jaromír Piskoř
  • Trzaskowski zachránil Občanskou platformu 11.6.2020
    Necelé tři týdny před prvním kolem prezidentských voleb v Polsku je kampaň v plném proudu. „Otevřete krabici s botami a vyleze Rafał Trzaskowski“. Kandidát Občanské platformy a stávající primátor Varšavy není u nás zatím moc známý. Levicový liberál, hovořící anglicky, francouzsky, španělsky, rusky a italsky – studoval mimo jiné na Oxford University (1995) či pařížském […]
    Jaromír Piskoř
  • Polská armáda zakázala přístup k české kapličce 10.6.2020
    O víkendu Hnutí Duha Jeseníky pořádalo v Pelhřimovech setkání dobrovolníků, kteří podporují jeho aktivity. Koordinátor Ivo Dokoupil šel polským pohraničníkům oznámit, že očekává více návštěvníků, a někteří mají zájem o prohlídku kaple. „Když vám rozkazuje voják se samopalem v uniformě cizí armády, je to otřesný zážitek. Nedovolili mi přiblížit se víc jak na deset metrů. […]
    Jaromír Piskoř

Aktuality