Connect with us
Reklama




Žena a móda

Anna Lewandowská stoupá a posiluje

Published

on

foto zdroj facebook AL 4zdroj facebook AL 2Anna Lewandowská je jednou z nehezčích současných Polek a přední polskou celebritou. Je sportovkyní (reprezentantkou Polska v tradičním karate – zlato z mistrovství světa v ko-go kumite týmů), trenérkou a odbornicí na správnou výživu. V neposlední řadě podnikatelkou a manželkou dnes nejlepšího polského fotbalisty Roberta Lewandowského, hrajícího za Bayern Mnichov. Její blog „Healthy plan by Ann“ učí Polky aktivnímu a zdravému stylu života. Anna Lewandowská se v poslední době vydala svou vlastní marketingovou cestou a opustila roli „manželky známého fotbalisty“. Marketingově asi nedosáhne síly tenistky Agnieszky Radwańské, ale její cena stoupá a tím jak promyšleně vede svůj blog je vidět její chuť dostat se do společnosti nejcennějších hvězd polského show byznysu. jp

foto zdroj facebook AL 6foto zdroj facebook AL 5foto zdroj facebook AL 8foto zdroj facebook AL 10

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žena a móda

KRÁSNÁ STUDENTKA FILOLOGIE

Published

on

Karolina Woźniak, fotomodelka narozená v polské Bydhošti, je stále úspěšnější. Během prázdnin při studiu anglické filologie v Miami obešla tamní modelingové agentury se svým portfoliem. Američanům se zalíbila a po zkušebním focení ji nabídli profesionální smlouvu. Od té doby uplynulo několik let a Karolina se v modelingu prosadila.

Pracovala pro mnoho renomovaných oděvních společností, výrobců jachet, kožených výrobků a producentů šampaňského v Barceloně, Paříži, na Filipínách v Miami v Řecku a také v Polsku. Její tvář využívá známá značka šperků Swarovski a v Londýně nedávno fotila pro společnost, která vyrábí hodinky pod značkou de La Cour. Tuto časomíru za desítky tisíc euro nosí, mimo jiné, José Mourinho. 

Nyní, kromě práce fotomodelky, přišel čas na nové výzvy. Karolina se stala společnicí Wojtka Fibaka v KAWAI ART GALLERY a v části jeho galerie bude prezentovat moderní umění a pořádat výstavy fotografií.

(dziennikzachodni.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Svět si zamiloval polskou kosmetiku

Published

on

Skutečnost, že je Polsko vážným hráčem v mezinárodním kosmetickém průmyslu, dokazují tvrdá data. Polsko je šesté v Evropě, pokud jde o hodnotu prodeje a vývozu kosmetiky. Export je vyšší než 30 % prodeje na vnitřním polském trhu. Celková hodnota polského kosmetického průmyslu dosáhla v roce 2017 hodnoty 16 miliard zlotých. Polské krémy, oleje a líčidla se nacházejí v regálech ve více než 160 zemích světa. Mezi hlavní odběratele patří Německo, Velká Británie a Rusko. Ale polské firmy jsou schopny prodávat své výrobky i v rodištích kosmetických magnátů – ve Francii nebo v Jižní Koreji.

Polské krémy a barvy najdete v tak vzdálených koutech světa, jako je Kolumbie, Indonésie nebo Vietnam. Příkladem exportního úspěchu je polská Scandia Cosmetics. Kosmetiku této společnosti si tak oblíbily Ukrajinky, že ani tamní válka tam nezastavila odbyt produktů Scandie. Společnost ale úspěšně prodává také v Rusku, Velké Británii, Itálii, Rakousku, Norsku, Německu, Řecku a Rumunsku.

V sektoru laků na nehty je známá a mezinárodně úspěšná polská značka NeoNail, která patří do skupiny Cosmo Group. „Vyvážíme naše hybridní laky do většiny zemí Evropské unie, ale také do Ruska, Turecka nebo Švýcarska. Naše prodejní síť neustále roste“ zdůrazňuje Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. V tomto roce se společnost chce zaměřit na rozšíření na neevropské trhy.

Jak vyhrává s konkurencí? Kvalitou a vynalézavostí. NeoNail nejen vyhovuje současným trendům, ale také vytváří nové. Jarní nabídka zahrnuje, mimo jiné inovativní Thermo Color laky, které mění barvu vlivem teploty.

Jaké je tajemství úspěchu polské kosmetiky? „Je to je částečně historií. Kosmetický průmysl existoval dlouho před politickou změnou v Polsku. Takže jsme měli zkušené specialisty a know-how.“ vysvětluje Blanka Chmurzyńska-Brownová, ředitelka polské kosmetické komory.

Ve značné míře začali s iniciativou bývalí zaměstnanci státní kosmetiky a ve volném tržním hospodářství slaví úspěchy. Tímto způsobem vyrostly obchodní lokomotivy, jako je například Laboratoř kosmetiky Dr. Irena Eris, Oceanic, Ziaja nebo Inglot.

Po roce 1989 začali vstupovat do Polska i zahraniční investoři. Všechny světové značky mají v Polsku továrny. Mnoho polských společností je subdodavateli mezinárodních gigantů. „Náš kosmetický trh dynamicky roste“ – říká Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. „V Polsku působí několik stovek subjektů, což zajišťuje rozmanitost odvětví, konkurenci a představuje pevné základy.“ dodává Błażejewski.

(newsweek.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Martensy a Martensky

Published

on

Martensky, boty Dr. Klause Martense dokáží zas a znovu oslovit další a další pokolení, a to i po více než padesáti letech jejich existence. Značka Martens je populární na obou stranách naší hranice, ale Polky mají v oblibě výraznější a barevnější kousky. Výrazné boty s okovanou špičkou byly jeden čas dokonce ve Velké Británii na fotbalových stadionech zakázány . Ovšem od doby, kdy si je obuli hoši z The Clash, pak Sting či Rihanna, je vše jinak. Punckrockový symbol o osmi dírkách skončil dnes na nohách tisíců holek a žen. V každodenních stylizacích se výborně hodí k džínsům, letním sukním či dlouhým kabátům.

Continue Reading
Advertisement

Nejnovější příspěvky

Advertisement

Advertisement

Facebook

  • Proč má PiS podporu poloviny polských voličů? 21.7.2019
    Vládní strana v Polsku – Právo a Spravedlnost – má podporu kolem 47 %. Necelé tři měsíce před tamními parlamentními volbami. V českých médiích, stejně jako v polských opozičních, se ale slaví, polská levice se dala už konečně dohromady. Je jedno, že sotva splácá podporu 9 % polských voličů. Česká média nepublikují rozhovory s polským […]
    Jaromír Piskoř
  • Koalice – populární slovo polské opozice 20.7.2019
    Polští Lidovci se rozhodli kandidovat do Sejmu samostatně (vytvořili si značku Koalicja Polska) a tím rozbili iniciativu šéfa Občanské platformy kandidovat podobně jako v eurovolbách (Evropská koalice) v širokém opozičním bloku do polského Sejmu a Senátu. Schetynova snaha o zachování jednoty polské opozice narazila na nechuť lidovců kandidovat na společné kandidátce s představiteli LGBT, což […]
    Jaromír Piskoř
  • Polská levice vytvořila Lewici 20.7.2019
    „Redakční kolegové a kolegyně, kterým bije srdce na levé straně si při sledování televize potají vzrušeně utírali slzy. Kdo by před dvěma lety uvěřil, že Biedroń, Zandberg a Czarzasty ohlásí společnou levicovou koalici.“ napsala Wyborcza o pocitech vlastních redaktorů. Spojení polské politické levice, tedy postkomunistické SLD, marxistické Razem a Wiosny není překvapivé. Biedrońova Wiosna směrovala […]
    Jaromír Piskoř

Aktuality