Connect with us
Reklama




Žena a móda

Anna Lewandowská stoupá a posiluje

Published

on

foto zdroj facebook AL 4zdroj facebook AL 2Anna Lewandowská je jednou z nehezčích současných Polek a přední polskou celebritou. Je sportovkyní (reprezentantkou Polska v tradičním karate – zlato z mistrovství světa v ko-go kumite týmů), trenérkou a odbornicí na správnou výživu. V neposlední řadě podnikatelkou a manželkou dnes nejlepšího polského fotbalisty Roberta Lewandowského, hrajícího za Bayern Mnichov. Její blog „Healthy plan by Ann“ učí Polky aktivnímu a zdravému stylu života. Anna Lewandowská se v poslední době vydala svou vlastní marketingovou cestou a opustila roli „manželky známého fotbalisty“. Marketingově asi nedosáhne síly tenistky Agnieszky Radwańské, ale její cena stoupá a tím jak promyšleně vede svůj blog je vidět její chuť dostat se do společnosti nejcennějších hvězd polského show byznysu. jp

foto zdroj facebook AL 6foto zdroj facebook AL 5foto zdroj facebook AL 8foto zdroj facebook AL 10

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žena a móda

KRÁSNÁ STUDENTKA FILOLOGIE

Published

on

Karolina Woźniak, fotomodelka narozená v polské Bydhošti, je stále úspěšnější. Během prázdnin při studiu anglické filologie v Miami obešla tamní modelingové agentury se svým portfoliem. Američanům se zalíbila a po zkušebním focení ji nabídli profesionální smlouvu. Od té doby uplynulo několik let a Karolina se v modelingu prosadila.

Pracovala pro mnoho renomovaných oděvních společností, výrobců jachet, kožených výrobků a producentů šampaňského v Barceloně, Paříži, na Filipínách v Miami v Řecku a také v Polsku. Její tvář využívá známá značka šperků Swarovski a v Londýně nedávno fotila pro společnost, která vyrábí hodinky pod značkou de La Cour. Tuto časomíru za desítky tisíc euro nosí, mimo jiné, José Mourinho. 

Nyní, kromě práce fotomodelky, přišel čas na nové výzvy. Karolina se stala společnicí Wojtka Fibaka v KAWAI ART GALLERY a v části jeho galerie bude prezentovat moderní umění a pořádat výstavy fotografií.

(dziennikzachodni.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Svět si zamiloval polskou kosmetiku

Published

on

Skutečnost, že je Polsko vážným hráčem v mezinárodním kosmetickém průmyslu, dokazují tvrdá data. Polsko je šesté v Evropě, pokud jde o hodnotu prodeje a vývozu kosmetiky. Export je vyšší než 30 % prodeje na vnitřním polském trhu. Celková hodnota polského kosmetického průmyslu dosáhla v roce 2017 hodnoty 16 miliard zlotých. Polské krémy, oleje a líčidla se nacházejí v regálech ve více než 160 zemích světa. Mezi hlavní odběratele patří Německo, Velká Británie a Rusko. Ale polské firmy jsou schopny prodávat své výrobky i v rodištích kosmetických magnátů – ve Francii nebo v Jižní Koreji.

Polské krémy a barvy najdete v tak vzdálených koutech světa, jako je Kolumbie, Indonésie nebo Vietnam. Příkladem exportního úspěchu je polská Scandia Cosmetics. Kosmetiku této společnosti si tak oblíbily Ukrajinky, že ani tamní válka tam nezastavila odbyt produktů Scandie. Společnost ale úspěšně prodává také v Rusku, Velké Británii, Itálii, Rakousku, Norsku, Německu, Řecku a Rumunsku.

V sektoru laků na nehty je známá a mezinárodně úspěšná polská značka NeoNail, která patří do skupiny Cosmo Group. „Vyvážíme naše hybridní laky do většiny zemí Evropské unie, ale také do Ruska, Turecka nebo Švýcarska. Naše prodejní síť neustále roste“ zdůrazňuje Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. V tomto roce se společnost chce zaměřit na rozšíření na neevropské trhy.

Jak vyhrává s konkurencí? Kvalitou a vynalézavostí. NeoNail nejen vyhovuje současným trendům, ale také vytváří nové. Jarní nabídka zahrnuje, mimo jiné inovativní Thermo Color laky, které mění barvu vlivem teploty.

Jaké je tajemství úspěchu polské kosmetiky? „Je to je částečně historií. Kosmetický průmysl existoval dlouho před politickou změnou v Polsku. Takže jsme měli zkušené specialisty a know-how.“ vysvětluje Blanka Chmurzyńska-Brownová, ředitelka polské kosmetické komory.

Ve značné míře začali s iniciativou bývalí zaměstnanci státní kosmetiky a ve volném tržním hospodářství slaví úspěchy. Tímto způsobem vyrostly obchodní lokomotivy, jako je například Laboratoř kosmetiky Dr. Irena Eris, Oceanic, Ziaja nebo Inglot.

Po roce 1989 začali vstupovat do Polska i zahraniční investoři. Všechny světové značky mají v Polsku továrny. Mnoho polských společností je subdodavateli mezinárodních gigantů. „Náš kosmetický trh dynamicky roste“ – říká Artur Błażejewski, generální ředitel společnosti Cosmo Group. „V Polsku působí několik stovek subjektů, což zajišťuje rozmanitost odvětví, konkurenci a představuje pevné základy.“ dodává Błażejewski.

(newsweek.pl)

Continue Reading

Žena a móda

Martensy a Martensky

Published

on

Martensky, boty Dr. Klause Martense dokáží zas a znovu oslovit další a další pokolení, a to i po více než padesáti letech jejich existence. Značka Martens je populární na obou stranách naší hranice, ale Polky mají v oblibě výraznější a barevnější kousky. Výrazné boty s okovanou špičkou byly jeden čas dokonce ve Velké Británii na fotbalových stadionech zakázány . Ovšem od doby, kdy si je obuli hoši z The Clash, pak Sting či Rihanna, je vše jinak. Punckrockový symbol o osmi dírkách skončil dnes na nohách tisíců holek a žen. V každodenních stylizacích se výborně hodí k džínsům, letním sukním či dlouhým kabátům.

Continue Reading
Advertisement

Nejnovější příspěvky

Advertisement

Advertisement

Facebook

  • Polské úřady udělily Norce azyl 14.2.2019
    Polské úřady potvrdily udělení azylu norské občance a její dvouleté dceři, která utekla do Polska z obavy, že by jí již druhé dítě mohl odebrat norský úřad pro zajištění sociální a právní ochrany nezletilých. Oznámení následovalo dva dny poté, co se Norsko rozhodlo vyhostit polského konzula v Oslo, který proslul ostrými spory se sociální službou […]
    Jaromír Piskoř
  • Jak Poláci oceňují práci PiS? 13.2.2019
    Podle průzkumu CBOS oceňuje pozitivně tříletou vládu PiS 51 % Poláků. Kritických je 40 %. PiS podporují důchodci (61 %), obyvatelé vesnic (62 %), lidé se základním, středním a odborným vzděláním (60 %) a nízkopříjmové skupiny obyvatel (61 %). Respondenti oceňují u PiS příznivé změny v sociálně-ekonomické sféře. Program 500+, zlepšení ekonomické situace, fiskální politiky […]
    Jaromír Piskoř
  • Muž se pomstil soudu, poplatek uhradil 30 kilogramy drobných 12.2.2019
    Jistý Polák, který se chtěl pomstít za liknavost justice, uhradil soudní poplatky drobnými o celkové hmotnosti 30 kilogramů. Do pokladny přinesl 750 zlotých (skoro 4500 korun) ve dvou pytlích, v nichž byly mince v hodnotě jednoho, dvou a pěti grošů (šest, 12 a 30 haléřů), informoval internetový portál onet.pl. Pracovnice pokladny 34letému muži jménem Andrzej […]
    Jaromír Piskoř

Aktuality